۱۱ نکته برای جذب مشتریان بیشتر در صنعت ساختمان


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وب سایت من خوش امدید






نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

بهترین پخش تراکت در تهران محدوده پونک

پخش تراكت تهران، پخش تراكت در تهران

پخش تراکت

پخش تراکت اصفهان

پخش تراکت پونک

پلخش تراکت تهران

پخش تراکت تهران ایران

پخش تراکت تهرانپارس

پخش تراکت تهرانسر

پخش تراکت چیست

پخش تراکت در اسلامشهر

پخش تراکت در اصفهان

پخش تراکت در اهواز

پخش تراکت در تبریز

پخش تراکت در تهران

پخش تراکت در تهران استخدام

پخش تراکت در تهران قیمت

پخش تراکت در شهرری

پخش تراکت در شیراز

پخش تراکت در غرب تهران

پخش تراکت در قزوین

پخش تراکت در قم

پخش تراکت در کرج

پخش تراکت در مشهد

پخش تراکت در یزد

پخش تراکت دیوار

پخش تراکت مشهد

تراکت پخش کن

تراکت پخش کن پونک

تراکت پخش کن تهران

تراکت پخش کن در تهران

تراکت پخش کن در غرب تهران

تراکت پخش کن در کرج

تراکت پخش کن دیوار

تراکت پخش کن ساعتی

تراکت پخش کن شیپور

تراکت پخش کن کرج

تراکت پخش کنی روزمزد

شرکت پخش تراکت تهران

آمار مطالب

:: کل مطالب : 20
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 9
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 9
:: بازدید ماه : 42
:: بازدید سال : 205
:: بازدید کلی : 632

RSS

Powered By
loxblog.Com

https://kiabeauty.ir/flyer/

۱۱ نکته برای جذب مشتریان بیشتر در صنعت ساختمان
30 تير 1399 ساعت 11:57 | بازدید : 124 | نوشته ‌شده به دست وبلاگ | ( نظرات )
۴٫ با هدف‌گیری مشتریان خود در شبکه‌های اجتماعی یک موقعیت بکر برای خود ایجاد کنید
همۀ ما می‌دانیم که شبکه‌های اجتماعی بسیار محبوب هستند و افراد زیادی از بازاریابی شبکه های اجتماعی آن‌ها استفاده می‌کنند. براساس گزارش JBK، در حال حاضر ۷۵% درصد شرکت‌های ساختمانی کسب‌وکار خود را از طریق شبکه‌های اجتماعی تبلیغ می‌کنند که این هم‌زمان خبر خوب و خبر بدی برای این شرکت‌ها محسوب می‌شود. خبر خوب این است که از این طریق موقعیت و فرصت‌های بیشتری برای ترویج کسب‌وکار شما فراهم است اما موردتوجه قرارگرفتن در این فضای رقابتی کار دشواری است.

قرارداد پخش تراکت

نکتۀ بسیار خوبی که در رابطه با شبکه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک و اینستاگرام وجود دارد این است که با هدف‌گیری درست می‌توانید بسیار خاص و متمایز باشید. اولین کاری که در هنگام از استفاده از این پلتفرم‌ها باید انجام دهید این است که مکان موردنظر خود را مشخص کنید.

سپس، مشتریان هدف خود را موردبررسی قرار دهید. شرایط مالی، علایق، و الگوهای رفتاری آن‌ها چگونه است؟ احتمالاً شما چند گروه از مشتریان هدف را در نظر دارید و طراحی کمپین‌ها و بسته‌های محتوایی متناسب با هر کدام از این مخاطبان بهترین شیوه است.

انتخاب‌های بسیار زیادی سر راه شما وجود دارد، بنابراین باید کارسازترین شیوه را انتخاب کنید؛ دراین‌صورت، خیلی زود می‌توانید مستقیماً صدای خود را به گوش مشتری هدف برسانید و از طریق شبکه‌های اجتماعی پروژه‌های بیشتری به‌دست آورید.

پخش تراکت ارزان

۵٫ با مشتریان قدیمی خود در ارتباط باشید
بخش بزرگی از فرایند پیداکردن مخاطب مناسب کسب‌وکار شما حفظ مشتریان کنونی است. منظورم این است که مشتریان گذشتۀ خود را وادار کنید که دوباره به سراغ شما بیایند. کار کوچکی که سال گذشته برای یک خانواده انجام داده‌اید یا پروژۀ تجاری بزرگی که چند سال پیش به‌اتمام رسانده‌اید، هرچه باشد فرقی نمی‌کند. اگر مشتریان از کار شما راضی بودند فکر خوبی است که با آن‌ها تماس بگیرید و از آن‌ها بپرسید که کاری هست که بتوانید برای آن‌ها انجام دهید یا نه.

جوناتان وینبرگ ، مؤسس و مدیرعامل بیلدر پرایم ، می‌گوید: «شما باید تا چند ماه بعد از پایان کار با مشتریان خود در ارتباط باشید تا ببینید ممکن است در چه کار دیگری به کمک شما نیاز داشته باشند. تماس شما برای مشتری ارزشمند است و او را تحت‌تأثیر قرار می‌دهد و شاید کار جدیدی برای شما به‌ارمغان آورد.»

پخش تراکت چیست ؟

حفظ این روابط مثبت یک راهبرد عالی در بازاریابی ساختمانی است. این راهبرد به شما کمک می ‌کند که با مشتریانی که از شما رضایت دارند کار کنید و همچنین از طریق معرفی‌شدن به دیگران موقعیت‌های کاری جدیدی برای شما پیدا می‌شود.
۱٫ اطمینان حاصل کنید که شمارۀ تماس شما در همه‌جا به‌راحتی در دسترس باشد
صنایع اندکی وجود دارند که تماس‌های تلفنی در آن‌ها ضروری است و بازاریابی ساختمانی یکی از آن‌هاست. فرقی نمی‌کند که مشتری شما صاحب‌خانه‌ای است که به‌دنبال تغییر دکوراسیون آشپزخانه است یا صاحب یک شرکت عمرانی بزرگ که برای اجرای پروژه‌های وسیع به‌دنبال یک شرکت ساختمانی است. اگر موانع زیادی بر سر راه وجود داشته باشد این مشتریان نمی‌توانند با شما ارتباط برقرار کنند.

تراکت پخش کن

برای اینکه مشتریان زیادی با شما تماس بگیرند شمارۀ تماس شما باید در همه‌جا دقیقاً در کنار نام شرکت نوشته شود؛ خواه تبلیغ شما در صفحۀ جست‌وجو گوگل ظاهر شود، یا روی تابلو‌های تبلیغاتی در خیابان، یا برگه‌های تبلیغاتی در یک سوپرمارکت محلی.

عبارت «شرکت‌های ساختمانی در بوستون» را در گوگل جست‌وجو کردم و این سه نتیجه در صدر قرار گرفتند. در هر سه نتیجه شمارۀ تماس دیده می‌شود اما فقط شماره تماس شرکت Sula Valley در گوشۀ سمت چپ در بالای وب‌سایت شرکت به‌راحتی قابل‌مشاهده بود.

بازاریابی ساختمانی و شرکت‌های ساختمانی در بوستون

بازاریابی ساختمانی و شرکت‌های بوستون

سپس، زمانی که وارد صفحۀ فیس‌بوک شرکت شدم، بلافاصله شمارۀ تماس را در بخش «درباره» مشاهده کردم

بازاریابی ساختمانی و بخش درباره

این سایت شمارۀ تماس را در جای مناسبی قرار داده است. پخش تراکت برای اینکه برقراری ارتباط با شما برای مشتریان تا حد ممکن آسان شود شمارۀ تماس باید در بالاترین قسمت صفحۀ نخست وب‌سایت شرکت و در کنار ابزار و مواد ساختمانی معروف در سایر وب‌سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی قرار گیرد. همچنین، فردی برای پاسخ‌گویی و پیگیری تماس‌ها در نظر بگیرید تا تعداد پروژه‌ها به حداکثر برسد.

پخش تراکت تهران

۲٫ در بازاریابی ساختمانی تبلیغات خدمات محلی گوگل را تنظیم کنید
پیشنهاد اولیۀ من به شما این است که از جست‌وجوگر و خدمات تبلیغاتی استاندارد گوگل استفاده کنید اما برای بازاریابی ساختمانی باید از تبلیغات خدمات محلی گوگل نیز بهره ببرید. مشاوره تبلیغاتی چرا؟ زیرا این مدل تبلیغاتی برای صنعت شما طراحی شده است!

اگر این تبلیغات به‌خوبی تنظیم شده باشند، زمانی که فردی عبارت «شرکت ساختمانی در محدودۀ من» را جست‌وجو کند، تبلیغ خدمات شما به‌همراه نشان «تضمین‌شده توسط گوگل» در کنار لینک مستقیم به شمارۀ تماس شما نمایش داده خواهد شد.

به‌گفته مت برمودز ، مدیر بازاریابی مؤسسۀ مشاورۀ یائل‌، یکی از ویژگی‌های خوب این روش این است که شما به‌ازای هر مشتری برای تبلیغ پول پرداخت می‌کنید نه به‌ازای هر کلیک.

تأییدیه از طرف گوگل، قرارگرفتن در صدر نتایج صفحات جست‌وجو که موانع را از سر راه مشتریان برای تماس با شما برمی‌دارد و شما فقط به‌ازای هر مشتری پول تبلیغات پرداخت می‌کنید. تبلیغات چه چیزی از این بهتر؟

پخش تراکت در تهران

۳٫ وب‌سایت مفیدی طراحی کنید
طبق آماری که Blue Corona منتشر کرده است ۶۳% مشتریان برای ارتباط با شرکت‌های پیمانکاری از وب‌سایت آن شرکت استفاده می‌کنند و ۳۰% مشتریان کسب‌وکارهایی را که وب‌سایت ندارند جدی نمی‌گیرند.

برای موفقیت در بازاریابی ساختمانی داشتن یک وب‌سایت جذاب و ساده که مشتریان را برای پیداکردن اطلاعات موردنیازشان به‌راحتی راهنمایی کند و آن‌ها از جست‌وجو در وب‌سایت ناامید و کلافه نشوند ضروری است.

برای مثال، من وب‌سایت شرکت ساختمانی کیلیِن را خیلی دوست دارم. استفاده از وب‌سایت تجربۀ بسیار خوشایندی است. صفحۀ اصلی آن طراحی ساده و چشم نوازی دارد و تمامی اطلاعات ضروری که ممکن است مشتری به‌دنبال آن باشد از طریق لینک و صفحات جداگانه در دسترس است. همچنین، بخش «ارتباط با ما» در سمت چپ بالای صفحه تعبیه شده است که به‌راحتی دیده می‌شود.

بازاریابی ساختمانی و شرکت ساختمانی کیلیِن

مورد جالب دیگری که در وب‌سایت به‌چشم می‌خورد این است که عکس نمونه‌کارهای خود را به‌صورت اسلایدشو نمایش می‌دهند تا مشتریان با پروژه‌های قبلی آن‌ها آشنا شوند.

بازاریابی ساختمانی و اسلاید شو


وبلاگ ماندگار]]>


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: